سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، زندگیِ دلهاست و روشنایی دیدگان از نابینایی و توانایی پیکرها ازناتوانی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :0
کل بازدید :6691
تعداد کل یاداشته ها : 13
103/2/30
4:54 ص

رهبران و سردمداران فتنه هشتادو هشت با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران وبا حمایت کشورهای غربی و دشمنان قسم خورده این خاک مقدس  به بهانه های مختلف اقدام به راه اندازی این فتنه شوم کردند.

به گزارش شبکه وبلاگی استان هرمزگان”صدای دریا”؛این فتنه پشت پرده های زیادی داشت و با هدفهای گوناگون راه اندازی شدو رهبری این فتنه را عده ای دنیا پرست و جاه طلب برعهده گرفتند که می توان از آنان به عنوان خوارج زمانه نام برد که جرمی نابخشودنی در قبال این ملت اسلامی مرتکب شدند،اما غافل از آن بودند که لطف و نظر الهی همیشه پشت سر این ملت بود و در دوران های مختلف دسیسه های دشمنان را نقش برآب کرد.

دشمنان بدانند ما ملت جمهوری اسلامی ایران همیشه و در هر جای این کره خاکی باشیم پشت سر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبرعزیز و والامقاممان حضرت امام خامنه ای(مدظله) هستیم و خواهیم بود تا مادامی که دست بدخواهان این کشور مقدس و اسلامی را کوتاه کنیم.

شبکه وبلاگی استان هرمزگان”صدای دریا”اقدام به راه اندازی نظرسنجی در خصوص حکم سردمداران و رهبران فتنه شوم هشتادوهشت به شرح زیر می نماید؛لذا از تمامی وبنویسان و فعالان فضای مجازی درخواست می شود نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص حکم رهبران فتنه را با شرکت در این نظر سنجی اعلام نمائید:

به نظر شما حکم رهبران فتنه هشتاد وهشت چه می باشد؟

الف: اعدام گردند.

ب:حبس ابد

ج: زندان خانگی

د: آزادگردند.

 لطفا جهت ارائه نظرات خود وشرکت در نظرسنجی به سایت شبکه وبلاگی استان هرمزگان”صدای دریا”مراجعه نمائید.


93/10/6::: 5:39 ع
نظر()